polityka prywatności


  1. Postanowienia ogólne
  2. Cel i zakres zbierania danych
  3. Podstawa przetwarzania danych
  4. Prawo kontroli, dostępu do treści swoich danych
    oraz ich poprawiania
  5. Postanowienia końcowe
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Administratorem danych osobowych zbieranych za
      pośrednictwem strony internetowej www.pkm-swierklaniec.pl. jest Przedsiębiorstwo
      Komunikacji Miejskiej Międzygminna Spółka z o.o.
      , adres siedziby:
      Parkowa 3, 42-622 Świerklaniec, adres do doręczeń: , wpisaną do rejestru
      przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000019110, NIP: 6452162922, REGON:
      276286407, adres poczty elektronicznej: biuro@pkm-swierklaniec.pl dalej
      „Administrator”, będąca jednocześnie Usługodawcą.
    2. Dane osobowe Usługobiorcy są przetwarzane
      zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.
      (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą
      elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
    3. Administrator dokłada szczególnej staranności
      w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności
      zapewnia, że zbierane przez niego dane są:

      1. przetwarzane zgodnie z prawem,
      2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem
        celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
      3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku
        do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci
        umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest
        to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
  2. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
    1. Dane osobowe Usługobiorców, zbierane przez
      Administratora, są wykorzystywane do:

      1. kontaktowania się z usługobiorcą (klientem)
    2. Administrator przetwarza następujące dane
      osobowe Usługobiorców:

      1. Imię i nazwisko,
      2. Adres e-mail,
    3. Administrator może przetwarzać następujące dane
      charakteryzujące sposób korzystania przez Usługobiorcę z usług
      świadczonych drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne):

      1. Oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci
        telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał
        Usługobiorca.
      2. Informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz
        zakresie każdorazowego korzystania przez Usługobiorcę z usługi
        świadczonej drogą elektroniczną.
      3. Informacje o skorzystaniu przez Usługobiorcę z
        usług świadczonych drogą elektroniczną.
    4. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 2
      jest niezbędne do świadczenia przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną
      w ramach strony internetowej.
  3. PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH
    1. Korzystanie ze strony oraz zawieranie umów o
      świadczenie usług drogą elektroniczną za jej pośrednictwem, z czym wiąże
      się konieczność podania danych osobowych, jest całkowicie dobrowolne.
      Osoba, której dane dotyczą, samodzielnie decyduje, czy chce rozpocząć
      korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę
      zgodnie z Regulaminem.
    2. Zgodnie z art. 23 ustawy o ochronie danych
      osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.)
      przetwarzanie danych jest dopuszczalne m.in. gdy:

      1. osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę,
        chyba że chodzi o usunięcie dotyczących jej danych.
      2. jest to konieczne do realizacji umowy, gdy
        osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do
        podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane
        dotyczą.
    3. Przetwarzanie danych osobowych przez
      Administratora odbywa się zawsze w ramach podstaw dopuszczalności ich
      przetwarzania wymienionych w pkt 2. Przetwarzanie danych będzie miało
      związek z realizacją umowy lub konieczności podjęcia działań przed
      zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą (pkt 2 lit. b).
  4. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH
    ORAZ ICH POPRAWIANIA

    1. Usługobiorca ma prawo dostępu do treści swoich
      danych osobowych oraz ich poprawiania.
    2. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli
      przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych
      Administratora, a zwłaszcza prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia,
      sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich
      przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne,
      nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne
      do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
    3. W celu realizacji uprawnień, o któych mowa w pkt. 1 i 2 można korzystać poprzez
      przesłanie stosownej wiadomości e-mail na
      adres: biuro@pkm-swierklaniec.pl
  1. POSTANIOWIENIA KOŃCOWE
    1. Administrator stosuje środki techniczne i
      organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych
      odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w
      szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom
      nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z
      naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem
      lub zniszczeniem.
    2. Usługodawca udostępnia odpowiednie środki
      techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione,
      danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.